Descobrint La Mercè

Ja han passat les festes de la Mercè !

He de dir que enguany m'han semblat unes festes curtes, però ben farcides, encara les he aprofitat prou. Cada dia he sortit a gaudir de la festa i d'algun que altre concert, sempre en bona companyia i a més a més he aprofitat fins i tot per anar a la muntanya, a fer una excursió a cavall pel Pedraforca !!!
(Un altre dia explico el descobriment del món eqüestre !)


De tot em quedo un cop més amb el mega-correfoc de la Mercè, potser no és el més treballat, el més artístic o el més bonic dels correfocs que es fan i es desfan, tampoc serà el que té més tradició, però com que és on vaig traspassar per primer cop les flames de la porta de l'infern, per mi té un nosequé especial. A més com que és el de la capital i als de Can Fanga ens agrada fer-ho "a lo gran" és el correfoc més multitudinari que he vist (no el d'aquest any sinó el de la Mercè en si). Tampoc porto masses correfocs (4 amb prou feines) des que els motivats de Can Baró em van deixar tastar el gust del sofre de l'infern.




Un correfoc sempre és una experiència excitant. Jo he vist gent córrer sota cortines de foc, bèsties, dracs i altres aberracions impossibles travessant les portes de l'infern mentre escopien foc pels queixals, he vist diables córrer entre els pobres mortals ... però tot això és ben diferent veure-ho corrents davant d'uns diables, maleint-los i provocant a tort i a dret, que des de sota unes banyes i una forca ... la sensació és molt diferent. I és que en el fons això de fer de dolent a vegades fins i tot és divertit
]:-)

De tota manera amb tot això, em passa que, suposo que per aquell síndrome estrany de com més coses fas més ganes tens de fer-ne més, m'ha passat que ara m'he quedat amb l'espineta d'anar amb els castellers i els tabalers ... potser per la propera Mercè ?


Ara ja de Mercè ... fins l'any que ve, espero però que aquesta temporada de correfocs sigui més fructífera que l'any passat !!!

Més fotos ^__^